• VW Passat CC nocą - wrażenia z jazdy
    Nazwa coupe jest w tym przypadku jak najbardziej uzasadniona. Volkswagen nie chce, aby nowego CC traktowano jako kolejną wersję nadwoziową Passata, którego modele sedan i kombi na stale wpisały się już w krajobraz naszych ulic.
  • Audi S5 od teraz tylko z TDI pod maską!
    Po raz pierwszy w historii modelu, Audi S5 (łączne zużycie paliwa w l/100 km: 6,2; łączna emisja CO2 w g/km: 163 – 161 g/km) ma pod maska mocnego Diesla V6. Silnik 3.0 TDI, zarówno w wersji S5 Coupé, jak i w wersji S5 Sportback, wytwarza 255 kW (347 KM) mocy i dostarcza do skrzyni biegów 700 Nm momentu obrotowego.
  • Lexus GS 300 i Honda Legend, czyli Luxus made in Japan
    Czym powinna charakteryzować się prestiżowa limuzyna za ćwierć miliona złotych? Na pewno oprócz doskonałego systemu alarmowego, powinna mieć pełne wyposażenie w zakresie komfortu i bezpieczeństwa oraz dostateczny zapas mocy w każdej sytuacji. Precyzyjny układ jezdny i zapewniające odpowiedni komfort zawieszenie.
  • Urodzinowa edycja Nissana GT-R na 50-lecie modeli Z!
    Niewiele marek samochodów na świecie można natychmiast rozpoznać po zaledwie trzech literach w nazwie modelu. Jednak entuzjaści motoryzacji nie mają wątpliwości, że GT-R to synonim emocji, wysokich osiągów i niedoścignionego dopracowania konstrukcji.

Sprawdź aktualną cenę paliwa:

  Mapa fotoradarów :

 

 

 

 SKLEPY ONLINE 

 

 

      

         NIE PRZEPŁACAJ ! 


 SKLEPY ROZRYWKA : 

  

  POLUB NAS NA FACEBOOKU 

 

Nowy Passat jako pierwszy Volkswagen będzie mógł poruszać się częściowo automatycznie przy wyższych prędkościach

Wraz z debiutem nowego Passata zbiega się także rekord w jego produkcji – wiosną fabrykę opuści 30-milionowy egzemplarz tego bestsellera. Oznacza to, że Passat jest najpopularniejszym modelem średniej klasy na świecie. 30-milionowy Passat będzie autem 8. generacji, bardzo zaawansowanej pod względem technicznym. Jest to model wyposażony we wszystkie najnowsze, innowacyjne rozwiązania marki Volkswagen. Premiera nowego Passata odbędzie się podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W maju w kilku krajach Europy rozpocznie się jego przedsprzedaż; na rynku nowy model pojawi się we wrześniu.

W nowym Passacie zostanie po raz pierwszy zastosowany system „Travel Assist”. Jako nowy asystent, sygnowany marką IQ.DRIVE umożliwia on częściowo automatyczną jazdę z prędkością do 210 km/h. Nowy Passat, debiutujący równocześnie jako limuzyna i kombi, będzie pierwszym Volkswagenem wyposażonym w to rozwiązanie. Również jako pierwszy model marki, Passat pojawi się na rynku z kierownicą pojemnościową. Rejestruje ona dotyk, rozpoznaje kiedy kierowca chwycił kierownicę, dzięki temu tworzy interaktywny interfejs dla takich systemów jak „Travel Assist”. Kolejna nowość w Passacie to „Emergency Steering Assist”. System ten poprzez ingerencję w działanie układu hamulcowego zwiększa bezpieczeństwo podczas manewru wymijania. Z kolei nowe, interaktywne matrycowe reflektory „IQ.LIGHT-LED” zapewniają jeszcze doskonalsze oświetlenie drogi. Reflektory te wykonano w innowacyjnej technologii dostępnej dotąd jedynie w aktualnym Touaregu.

 GALERIA : 

   

 

W nowym Passacie debiutuje modułowy system multimedialny trzeciej generacji (MIB3). „App Connect” – interfejs pozwalający na korzystanie z aplikacji dostępnych na smartfonie, umożliwia dzięki temu po raz pierwszy w Volkswagenie na bezprzewodowe połączenie z samochodem. Dzięki zastosowaniu MIB3, na życzenie nowy Passat może być stale połączony z Internetem. To dlatego, że nowe systemy multimedialne wyposażono seryjnie w zintegrowaną kartę SIM (tak zwaną eSim). Oprócz usług związanych z nawigacją i korzystaniem z danych w czasie rzeczywistym, MIB3 pozwala na korzystanie z innych, nowych technologii i usług jak na przykład ze streamingu muzyki, radia internetowego, naturalnej obsługi głosowej, z łatwego dostępu do usług internetowych skupionych w „Volkswagen We”, a w przyszłości pozwoli także na pobieranie danych z chmury. Ponadto kolejną innowacją nowej platformy multimedialnej będzie opcja, która smartfonom umożliwi funkcję otwierania i uruchamiania samochodu jako tzw. „Mobile Key”.

MIB3 to system mający także cyfrowe połączenie z nowym zestawem wskaźników „Digital Cockpit”. W porównaniu z poprzednim rozwiązaniem („Active Info Display”) cyfrowe wskaźniki nowego urządzenia są jeszcze bardziej zaawansowane. Ich grafika jest prosta i elegancka, a ekran, na którym są wyświetlane zapewnia większy kontrast. System ma także więcej funkcji. Trzy różne konfiguracje zegarów można teraz zmieniać i uruchamiać tylko jednym przyciskiem znajdującym się na nowej, wielofunkcyjnej kierownicy.

Bardziej zaawansowane są również jednostki napędowe nowego Passata. I tak np. Passat GTE, czyli hybryda typu plug-in, podczas jazdy w trybie elektrycznym uzyskuje teraz znacznie większy zasięg. W nowym cyklu WLTP wynosi on około 55 km** ; odpowiada to około 70 km** według cyklu NEDC. Jednocześnie Passat GTE wyposażony zarówno w silnik elektryczny, jak i oszczędny turbobenzynowy (moc systemowa: 160 kW/218 KM), ma wszelkie zalety wygodnej limuzyny przeznaczonej do pokonywania dużych odległości. Passat GTE już dzisiaj spełnia normę Euro 6d w zakresie emisji spalin, która będzie obowiązywać dopiero od 2021 roku. Pozostałe silniki TSI oraz TDI spełniają normę Euro 6d-TEMP. Każdy Passat – zarówno z silnikiem benzynowym, jak i z wysokoprężnym – jest wyposażany w filtr cząstek stałych.

Źródło : Volkswagen  

 

 

VW Passat CC nocą ... 

>Zobacz więcej 

 Zobacz również :

..................................................

..................................................

Najnowsze galerie