• Nowy Passat jako pierwszy Volkswagen będzie mógł poruszać się częściowo automatycznie przy wyższych
    Wraz z debiutem nowego Passata zbiega się także rekord w jego produkcji – wiosną fabrykę opuści 30-milionowy egzemplarz tego bestsellera. Oznacza to, że Passat jest najpopularniejszym modelem średniej klasy na świecie. 30-milionowy Passat będzie autem 8.
  • Prawie jak SUV. Honda CR-V vs Mitsubishi Outlander
    Oba są bestsellerami na świecie i aby je kupić czeka się miesiącami. Amerykanie tak pokochali model CR-V, że fabryka Hondy w Ohio nie nadąża z produkcją i uruchomiono import tych aut bezpośrednio z Japonii.
  • Nowe silniki i skrzynia biegów w Nissanie Micra
    Nissan Micra jest teraz atrakcyjniejszy niż kiedykolwiek dzięki odświeżonej ofercie jednostek napędowych.
  • Poprawny do bólu - VW Passat 2.0 TDI 170 - Czy warto kupić passata b6 ?
    Tak jak w każdym samochodzie również w Volkswagenie Passacie można doszukać się wielu wad. Ale nawet zagorzały przeciwnik niemieckich aut po przejechaniu nim, powiedzmy tysiąca kilometrów
  • Modele marki Kia ponownie triumfują w konkursie iF Award
    Od teraz „trzy” oznacza szczęśliwą liczbę dla Kia Motors. Po wprowadzeniu na rynek Ceeda trzeciej generacji, który jest oferowany w Europie w trzech różnych wersjach nadwoziowych, wszystkie trzy otrzymały nagrodę iF Award za design.

Sprawdź aktualną cenę paliwa:

  Mapa fotoradarów :

 

 

 

 Reklama :

 

       

 

discount-pneus.com


180x150_Logo_Outlet_PT

 

 

 

 

 

 

 

Nowy Passat jako pierwszy Volkswagen będzie mógł poruszać się częściowo automatycznie przy wyższych prędkościach

Wraz z debiutem nowego Passata zbiega się także rekord w jego produkcji – wiosną fabrykę opuści 30-milionowy egzemplarz tego bestsellera. Oznacza to, że Passat jest najpopularniejszym modelem średniej klasy na świecie. 30-milionowy Passat będzie autem 8. generacji, bardzo zaawansowanej pod względem technicznym. Jest to model wyposażony we wszystkie najnowsze, innowacyjne rozwiązania marki Volkswagen. Premiera nowego Passata odbędzie się podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W maju w kilku krajach Europy rozpocznie się jego przedsprzedaż; na rynku nowy model pojawi się we wrześniu.

W nowym Passacie zostanie po raz pierwszy zastosowany system „Travel Assist”. Jako nowy asystent, sygnowany marką IQ.DRIVE umożliwia on częściowo automatyczną jazdę z prędkością do 210 km/h. Nowy Passat, debiutujący równocześnie jako limuzyna i kombi, będzie pierwszym Volkswagenem wyposażonym w to rozwiązanie. Również jako pierwszy model marki, Passat pojawi się na rynku z kierownicą pojemnościową. Rejestruje ona dotyk, rozpoznaje kiedy kierowca chwycił kierownicę, dzięki temu tworzy interaktywny interfejs dla takich systemów jak „Travel Assist”. Kolejna nowość w Passacie to „Emergency Steering Assist”. System ten poprzez ingerencję w działanie układu hamulcowego zwiększa bezpieczeństwo podczas manewru wymijania. Z kolei nowe, interaktywne matrycowe reflektory „IQ.LIGHT-LED” zapewniają jeszcze doskonalsze oświetlenie drogi. Reflektory te wykonano w innowacyjnej technologii dostępnej dotąd jedynie w aktualnym Touaregu.

 GALERIA : 

   

 

W nowym Passacie debiutuje modułowy system multimedialny trzeciej generacji (MIB3). „App Connect” – interfejs pozwalający na korzystanie z aplikacji dostępnych na smartfonie, umożliwia dzięki temu po raz pierwszy w Volkswagenie na bezprzewodowe połączenie z samochodem. Dzięki zastosowaniu MIB3, na życzenie nowy Passat może być stale połączony z Internetem. To dlatego, że nowe systemy multimedialne wyposażono seryjnie w zintegrowaną kartę SIM (tak zwaną eSim). Oprócz usług związanych z nawigacją i korzystaniem z danych w czasie rzeczywistym, MIB3 pozwala na korzystanie z innych, nowych technologii i usług jak na przykład ze streamingu muzyki, radia internetowego, naturalnej obsługi głosowej, z łatwego dostępu do usług internetowych skupionych w „Volkswagen We”, a w przyszłości pozwoli także na pobieranie danych z chmury. Ponadto kolejną innowacją nowej platformy multimedialnej będzie opcja, która smartfonom umożliwi funkcję otwierania i uruchamiania samochodu jako tzw. „Mobile Key”.

MIB3 to system mający także cyfrowe połączenie z nowym zestawem wskaźników „Digital Cockpit”. W porównaniu z poprzednim rozwiązaniem („Active Info Display”) cyfrowe wskaźniki nowego urządzenia są jeszcze bardziej zaawansowane. Ich grafika jest prosta i elegancka, a ekran, na którym są wyświetlane zapewnia większy kontrast. System ma także więcej funkcji. Trzy różne konfiguracje zegarów można teraz zmieniać i uruchamiać tylko jednym przyciskiem znajdującym się na nowej, wielofunkcyjnej kierownicy.

Bardziej zaawansowane są również jednostki napędowe nowego Passata. I tak np. Passat GTE, czyli hybryda typu plug-in, podczas jazdy w trybie elektrycznym uzyskuje teraz znacznie większy zasięg. W nowym cyklu WLTP wynosi on około 55 km** ; odpowiada to około 70 km** według cyklu NEDC. Jednocześnie Passat GTE wyposażony zarówno w silnik elektryczny, jak i oszczędny turbobenzynowy (moc systemowa: 160 kW/218 KM), ma wszelkie zalety wygodnej limuzyny przeznaczonej do pokonywania dużych odległości. Passat GTE już dzisiaj spełnia normę Euro 6d w zakresie emisji spalin, która będzie obowiązywać dopiero od 2021 roku. Pozostałe silniki TSI oraz TDI spełniają normę Euro 6d-TEMP. Każdy Passat – zarówno z silnikiem benzynowym, jak i z wysokoprężnym – jest wyposażany w filtr cząstek stałych.

Źródło : Volkswagen  

 

 

>Zobacz więcej 

 Zobacz również :

..................................................

oponytanio.pl

..................................................

Najnowsze galerie