• VW Passat CC nocą - wrażenia z jazdy
    Nazwa coupe jest w tym przypadku jak najbardziej uzasadniona. Volkswagen nie chce, aby nowego CC traktowano jako kolejną wersję nadwoziową Passata, którego modele sedan i kombi na stale wpisały się już w krajobraz naszych ulic.
  • Audi S5 od teraz tylko z TDI pod maską!
    Po raz pierwszy w historii modelu, Audi S5 (łączne zużycie paliwa w l/100 km: 6,2; łączna emisja CO2 w g/km: 163 – 161 g/km) ma pod maska mocnego Diesla V6. Silnik 3.0 TDI, zarówno w wersji S5 Coupé, jak i w wersji S5 Sportback, wytwarza 255 kW (347 KM) mocy i dostarcza do skrzyni biegów 700 Nm momentu obrotowego.
  • Lexus GS 300 i Honda Legend, czyli Luxus made in Japan
    Czym powinna charakteryzować się prestiżowa limuzyna za ćwierć miliona złotych? Na pewno oprócz doskonałego systemu alarmowego, powinna mieć pełne wyposażenie w zakresie komfortu i bezpieczeństwa oraz dostateczny zapas mocy w każdej sytuacji. Precyzyjny układ jezdny i zapewniające odpowiedni komfort zawieszenie.
  • Urodzinowa edycja Nissana GT-R na 50-lecie modeli Z!
    Niewiele marek samochodów na świecie można natychmiast rozpoznać po zaledwie trzech literach w nazwie modelu. Jednak entuzjaści motoryzacji nie mają wątpliwości, że GT-R to synonim emocji, wysokich osiągów i niedoścignionego dopracowania konstrukcji.

Sprawdź aktualną cenę paliwa:

  Mapa fotoradarów :

 

 

 

 SKLEPY ONLINE 

 

 

      

         NIE PRZEPŁACAJ ! 


 SKLEPY ROZRYWKA : 

  

  POLUB NAS NA FACEBOOKU 

 

Polscy mechanicy oceniają zawieszenia. Które modele najlepsze?

Zużyte wahacze, amortyzatory, uszkodzenia łożysk oraz korozja – to zdaniem mechaników najczęstsze problemy z zawieszeniem w samochodach jeżdżących po polskich drogach.

Jak wynika z opracowania przygotowanego przez markę ProfiAuto, polscy mechanicy oceniają przeciętny stan zawieszenia samochodów jeżdżących po naszych drogach na 4,1 punktu w skali sześciostopniowej. Czyli ogólnie jest pod tym względem nieźle, ale...

Za trwałość konstrukcji na słowa uznania zasługują w omawianych statystykach zwłaszcza modele japońskie – ogólnie najlepiej wypadła Toyota Yaris II, a czołówkę uzupełnia dodatkowo "yariska" III oraz Honda Civic VIII.
 

Kto najlepszy, kto najgorszy?

Wśród samochodów o wartości rynkowej do około 10 000 złotych mechanicy chwalą Audi A3 8L (nota: 4,5). W tym modelu stwierdzono najmniej awarii, a – jeśli już występowały – to były to głównie problemy z pojedynczymi elementami zawieszenia. Niską notę uzyskał natomiast Volkswagen Passat B5 (3,5) – zdaniem specjalistów w aucie niemieckiej marki dają o sobie znać luzy w zawieszeniu oraz awarie łożysk kół.
 

W przedziale od około 10 do 20 tysięcy złotych bryluje Toyota Yaris II, która uzyskała jednocześnie najwyższą ocenę zawieszenia w całym wspomnianym rankingu (4,9). Peleton w omawianej grupie cenowej zamyka tymczasem Audi A4 (B6 i B7), uzyskawszy notę 3,7. 
 

Ciekawie prezentuje się segment od około 20 do 30 tysięcy złotych, gdzie prym wiedzie Toyota Yaris III (nota: 4,8). Wysoka ocena nie oznacza jednak, że zawieszenie "japończyka" uznać można za bezawaryjne. Wśród pojawiających się problemów mechanicy wymieniają m.in. uszkodzenia łożysk czy pękające sprężyny. Po drugiej stronie skali uplasowało się zaś Renault Megane III, któremu wystawiono notę na poziomie tylko 3,5.

Źródło: ProfiAuto, Samar

 

 

VW Passat CC nocą ... 

>Zobacz więcej 

 Zobacz również :

..................................................

..................................................

Najnowsze galerie