• VW Passat CC nocą - wrażenia z jazdy
    Nazwa coupe jest w tym przypadku jak najbardziej uzasadniona. Volkswagen nie chce, aby nowego CC traktowano jako kolejną wersję nadwoziową Passata, którego modele sedan i kombi na stale wpisały się już w krajobraz naszych ulic.
  • Audi S5 od teraz tylko z TDI pod maską!
    Po raz pierwszy w historii modelu, Audi S5 (łączne zużycie paliwa w l/100 km: 6,2; łączna emisja CO2 w g/km: 163 – 161 g/km) ma pod maska mocnego Diesla V6. Silnik 3.0 TDI, zarówno w wersji S5 Coupé, jak i w wersji S5 Sportback, wytwarza 255 kW (347 KM) mocy i dostarcza do skrzyni biegów 700 Nm momentu obrotowego.
  • Lexus GS 300 i Honda Legend, czyli Luxus made in Japan
    Czym powinna charakteryzować się prestiżowa limuzyna za ćwierć miliona złotych? Na pewno oprócz doskonałego systemu alarmowego, powinna mieć pełne wyposażenie w zakresie komfortu i bezpieczeństwa oraz dostateczny zapas mocy w każdej sytuacji. Precyzyjny układ jezdny i zapewniające odpowiedni komfort zawieszenie.
  • Urodzinowa edycja Nissana GT-R na 50-lecie modeli Z!
    Niewiele marek samochodów na świecie można natychmiast rozpoznać po zaledwie trzech literach w nazwie modelu. Jednak entuzjaści motoryzacji nie mają wątpliwości, że GT-R to synonim emocji, wysokich osiągów i niedoścignionego dopracowania konstrukcji.

Sprawdź aktualną cenę paliwa:

  Mapa fotoradarów :

 

 

 

 SKLEPY ONLINE 

 

 

      

         NIE PRZEPŁACAJ ! 


 SKLEPY ROZRYWKA : 

  

  POLUB NAS NA FACEBOOKU 

 

Fiesta WRC i Sebastien Ogier znów najlepsi

Duet w składzie kierowca Sebastien Ogier i pilot Julien Ingrassia jadący Fordem Fiestą WRC po raz szósty zdobył tytuł Rajdowego Samochodowego Mistrza Świata.

 Końcówka tego sezonu rajdowego była niezwykle emocjonująca. Zespół rajdowy, w którym Ford ma znaczący udział M-Sport Ford World Rally Team zapisał na swoje konto podwójne podium w Rajdzie Katalonii. Załoga Sebastien Ogier i Julien Igrassia stracili do zwycięzców zaledwie 2,9s, podczas gdy Elfyn Evans i Daniel Barritt byli 16,5s za kolegami z zespołu. Sebastien Ogier, na jedną rundę przed końcem sezonu, odzyskał prowadzenie w mistrzostwach. Thierry Neuville, zawodnik zespołu fabrycznego Citroena traci do niego trzy punkty, a strata Otta Tanaka z Toyoty wynosi już 23 punkty. Mistrzowską załogę w klasyfikacji generalnej mistrzostw świata miał wyłonić dopiero Rajd Australii.

- To był weekend pełen wrażeń, ale odczucia na koniec są dobre. Wiedzieliśmy, że to będzie trudne, bowiem zaczynaliśmy jak druga załoga na drodze, a warunki z mokrą nawierzchnią sprawiły, że również było ciężko – komentował Ogier. - Jednak nigdy się nie poddawaliśmy i dawaliśmy z siebie wszystko. Zawsze jest trochę frustracji, kiedy tak niewiele zabraknie do zwycięstwa, ale próbowaliśmy wszystkiego i to był pozytywny weekend, bowiem odzyskaliśmy prowadzenie w mistrzostwach – dodał. - Ciężko będzie jechać jako pierwsza załoga w Australii, ale wolę mieć te punkty. To będzie ciężki rajd i będziemy musieli dać z siebie wszystko co mam, chcąc obronić tytuł.

Przed rozpoczęciem Rajdu Australii matematyczne szanse na uzyskanie zwycięstwa w klasyfikacji generalnej mistrzostw świata miało w sumie trzech kierowców, ostatecznie najlepszy okazał się Francuz. Jest to jego szósty z rzędu tytuł mistrzowski. Do tej pory Ogier wygrał w karierze 44 rajdy, zaś na podium stanął 71 razy.

Samochodem, który w tym roku pozwolił Sebastienowi Ogierowi sięgnąć po mistrzowski tytuł był Ford Fiesta WRC, przygotowywany przez zespół M-Sport Ford World Rally Team. Auto posiada silnik o pojemności 1,6-litra, który rozwija moc 380 KM i moment obrotowy 450 Nm. Rajdówka napędzana jest na obie osie. To znakomity pojazd. Takim samym samochodem Kajetan Kajetanowicz wygrał kilka dni temu, deklasując rywali, Rajd Barbórka.

 

Źródło : Ford 

Dzięki Castoramie tak łatwo budujesz, remontujesz i urządzasz! Sprawdź!

 

 

VW Passat CC nocą ... 

>Zobacz więcej 

 Zobacz również :

..................................................

..................................................

Najnowsze galerie