• Rozpoczęcie produkcji nowego BMW serii 7
    Kilka dni temu w zakładach BMW Group w Dingolfing rozpoczęła się produkcja nowego BMW serii 7 Limuzyna. Blisko trzy i pół roku po wprowadzeniu na rynek szóstej generacji najwyższy model marki BMW został gruntownie odświeżony i zyskał jeszcze mocniejszą prezencję.
  • SEAT Tarraco z najwyższym wskaźnikiem bezpieczeństwa w teście Euro NCAP
    SEAT kolejny raz osiągnął znakomite wyniki w testach przeprowadzonych przez Euro NCAP. Najnowszy i największy SUV marki – Tarraco − otrzymał maksymalną liczbę pięciu gwiazdek, potwierdzając swój wysoki standard bezpieczeństwa.
  • Sportowa limitowana wersja: światowa premiera nowego Passata Varianta R-Line podczas Salonu Samochod
    Trwa odliczanie do premiery zmodernizowanego Passata: siódmego marca podczas Salonu w Genewie Volkswagen po raz pierwszy przedstawi szerokiej publiczności najnowszą wersję bestsellerowego modelu, sprzedanego dotąd w liczbie niemal 30 milionów egzemplarzy.
  • Modele marki Kia ponownie triumfują w konkursie iF Award
    Od teraz „trzy” oznacza szczęśliwą liczbę dla Kia Motors. Po wprowadzeniu na rynek Ceeda trzeciej generacji, który jest oferowany w Europie w trzech różnych wersjach nadwoziowych, wszystkie trzy otrzymały nagrodę iF Award za design.

Sprawdź aktualną cenę paliwa:

  Mapa fotoradarów :

 

 

 

 Reklama :

 

       

 

discount-pneus.com


180x150_Logo_Outlet_PT

 

 

 

 

 

 

  POLUB NAS NA FACEBOOKU 

 

Segment GSM w 2019 zaskoczy innowacyjnością

Rok 2019 przyniesie wiele zaskakujących innowacji w dziedzinie technologicznych rozwiązań w segmencie GSM – zapowiada Karolina Tarnowska, Marketing Category Manager w NEONET. 

Według Karoliny Tarnowskiej, ekspertki marki NEONET, rok 2019 dostarczy wielu pretekstów, by na nowo zdefiniować pojęcie nowoczesności w dziedzinie rozwiązań technologicznych w segmencie GSM. Postępująca miniaturyzacja i precyzja, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań i łączenie w smartfonach funkcji z pogranicza różnych dziedzin, takich jak: inżynieria, design, fotografia i sztuka sprawi, że najnowsze modele smartfonów na nowo zaskoczą rynek i konsumentów indywidualnych swoją formą, funkcjonalnością i wydajnością.

 

Minimalistyczne obudowy

Producenci telefonów na rok 2019 postawili sobie za cel dążenie do maksymalizacji redukcji powierzchni zajmowanej przez obramowanie smartfonu. Firmy konkurują w stworzeniu możliwie największych (dochodzących nawet do 7 cali), w pełni funkcjonalnych ekranów, które na co dzień zastąpią użytkownikom inne urządzenia elektroniczne. Obudowy od tej pory mają pełnić wyłącznie funkcje dekoracyjne. – Hitem 2019 roku będą obudowy połyskujące, matowe, szklane, a nawet podświetlane na różne kolory. Trend ten zapoczątkowała już w 2018 roku firma Samsung ze swoim smartfonem Galaxy S9. Następnie rozpowszechniła ten kierunek firma Huawei, a w szczególności jej submarka Honor. Można się spodziewać, że wprowadzone w zakresie obudowy smartfonu nowe funkcjonalności spodobają się konsumentom i dobrze przyjmą na rynku – mówi Karolina Tarnowska.

Innowacyjne aparaty

Według ekspertki trendem w 2019 będzie także kontynuacja wyścigu w zakresie wyposażania smartfonów w najwyższej jakości aparaty fotograficzne. – W tej kategorii warto zwrócić uwagę na chińskie marki OPPO oraz VIVO, które zaprezentowały w swoich urządzeniach funkcję innowacyjnego, wysuwanego na żądanie obiektywu. Jest to rozwiązanie umożliwiające ochronę obiektywu przed zarysowaniami i innymi uszkodzeniami. Pozwoli to użytkownikom na otrzymanie niesamowitych efektów fotograficznych bez użycia lustrzanki – uważa Karolina Tarnowska.

Bezprzewodowe ładowanie

Kolejnym trendem 2019 roku będzie rozwój technologii bezprzewodowego ładowania urządzeń. – Coraz szybsze tempo życia sprawia, że możliwość szybkiego, bezprzewodowego ładowania urządzenia ma rosnące znaczenie dla konsumentów. Rok 2019, poza odpowiednio dostosowanymi urządzeniami, przyniesie również możliwości w zakresie naładowania telefonu poprzez… inteligentne meble, które systematycznie będą pojawiać się na rynku. W tę rewolucję zaangażowali się już producenci telefonów i firmy z segmentu meblowego, które wspólnie opracowują ciekawe rozwiązania – mówi Karolina Tarnowska.

Elastyczne i niezniszczalne ekrany

Firmy: Apple, Samsung, Huawei oraz LG podejmują próby pracy nad wyświetlaczami, które można wyginać w każdym kierunku. – W zapowiedziach trendów na rok 2019 wiele uwagi poświęca się opracowaniu niezniszczalnych ekranów. Czy to oznacza koniec pękniętych i porysowanych smartfonów? To kolejny etap rozwoju urządzeń z segmentu GSM po superodpornych obudowach oraz stałym doskonaleniu wodoodporności i wodoszczelności urządzeń – uważa Karolina Tarnowska. Jak podkreśla ekspertka, wyzwaniem w kontekście wytrzymałości jest jednak nie tylko obudowa, ale także szkło ekranu. Firma Corning pracuje nad nową generacją szklanej powłoki Gorilla Glass 6, która ma być niemal niezniszczalna. W testach szkło wytrzymało 15 upadków na szorstkie powierzchnie, co jest dwukrotnie lepszym wynikiem od swojego poprzednika – szkła Gorilla Glass 5.

Odblokowanie ekranu skanem twarzy

W 2019 roku pojawią się także nowe metody odblokowywania ekranu. Możliwość odblokowania telefonu za pomocą odcisku palca nie będzie już uznawana za rozwiązanie innowacyjne. – Apple na swojej ostatniej konferencji prasowej przedstawił w modelu iPhone X metodę rozpoznawania twarzy jako nowy sposób logowania się do urządzenia. To rozwiązanie wprowadzają do swojego portfolio także inni producenci. Rozpoznawanie twarzy dostępne jest już w modelach smartfonów z niższej półki, nawet z przedziału cenowego do 1000-1500 złotych, przykładowo w zyskujących na popularności smartfonach Xiaomi oraz w ASUS Zenfone 5, które cieszą się rosnącym zainteresowaniem naszych klientów w NEONET. W 2019 roku czeka nas wiele zaskakujących nowości, które z jednej strony poprawią komfort użytkowania smartfonów, z drugiej – znacząco zwiększą jego funkcjonalność.
Z pewnością nie będzie nudno  
– mówi Karolina Tarnowska.

 

NEONET

Grupa NEONET jest jednym z liderów rynku AGD, RTV, IT, akcesoria i multimedia. Powstała w 1991 roku w Polsce i obecnie skupia sieć blisko 300 salonów sprzedaży w całym kraju. Oferuje najwyższej klasy markowe produkty zarówno w swoich sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym www.neonet.pl. Misją Grupy NEONET jest, by Klienci dokonali najlepszego dla siebie wyboru sprzętu RTV, AGD i IT oraz mogli w pełni cieszyć się jego funkcjonalnością. Wysoki poziom usług i zaufanie Klientów przyniosły Grupie NEONET wiele znaczących nagród i wyróżnień, m.in.: Gwiazda Jakości Obsługi, Laur Klienta i Konsumenta czy tytuł Created in Poland Superbrands. W 2016 roku NEONET dołączył do międzynarodowej grupy zakupowej E-Square.

 

Źródło : https://innowacje.newseria.pl 

 

 

>Zobacz więcej 

 Zobacz również :

..................................................

oponytanio.pl

..................................................

Najnowsze galerie